23 april 2015

ok, beday aku harini..hmm..rasa nak tulis panjang sikit..nak recall balik apa yang terjadi dekat aku sepanjang berumur 24 tahun..

tahun lepas, aku kerja dekat Taman Tas..adik2 kat sane belanja kek..sangat terharu walaupun dorang xde duit sangat masa tu..hehe..pagi pergi kerja, malam baru balik..merasa pengalaman nk kena samun..hmm..menangis jugaklah..trauma sekejap...

hmm..sempat jugak lah kenal dengan seorang lelaki ni..tapi, asyik sebuk nak cari duit..sian aku, macam takde sapa2..baik hidup sorang je kan..so, takat tu jelah pengalaman dengan dia..

tapi, secara overall, takde perubahan besar antara suzy 24 tahun dengan suzy 25 tahun. .mendatar je..suzy ni pemalas betul!

okay, for suzy 25 tahun, aku harap lebih bahagia, dan lebih berkeyakinan diri..apa yang bakal berlaku,  believe that perancangan Allah lagi hebat. .percaya padaNya, insya Allah segalanya akan menjadi mudah.. amiin  :)