30 Disember 2011





waktu siang tadi adalah waktu kemuncak dimana saya rasa nak lepaskan perasaan saya ala2 artis malaysia, biar semua orang tahu betapa sedihnya saya terhadap pagar2 yang diharap..

secara kesimpulan, saya hanya mampu menahan perasaan agar saya tak malu di kemudian hari kerana EMO! biarkan pagar yang berkarat itu terus berkarat asalkan padi masih boleh dimakan..

malam ini seharus dan sepatutnya saya study tapi saya segan nak baca nota..time2 study week macam inilah mood menulis, online dan mengemas lebih hebat daripada biasa..

tapi bila saya fikirkan pasal kes pagar tadi, memang saya sedih..walaupun mereka sebenarnya memang berkarat dari dulu tapi sebagai harapan, saya sangat berharap bahawa mereka akan dicat baru..sekurangnya ada perubahan..

tapi prinsip hidup saya ialah "KARMA"...hmm...so mungkin padi2 ni ada buat salah kot... :|